30 Mart 2009 Pazartesi

ÇİÇEK


O ses ben çağırdığında ,yaşamda çok gerçek bir uykunun tam ortasındaydım....Henüz yaşamın kendi sesini duymaya başladığımı bilmezken....

Sen.... Yaşamın Efendisi....

Bir yalnızlıkta bana eskiden gelen o küçük sesi verdiğinde senden uzaktım....
Ama düş içinde sen de benden uzaksın....


Ve birlikte dalgalandık
Sessizliğin içinde
Bir lotus yaprak açıldı başka bir dünyaya....
Boşluk.... Korkunç boşluk.......

yalnızca ikimizdik....sessizdik...
yaşam düşten ibaret ,gördük irkildik.....

Sana doğum öncesi.sancı öncesi düşümüzü yazdım;sayfalar sayfalar....
En derinde bir yerde sadece ona sarılıp uyudum bazen....

_biliyordum hatırlayacaktık

-biliyordum herşey eskisi gibi olacak...


Büyüyordum kocaman hayvanların gölgesinde büyüyordun....
Şarkılar karşılayacak yeniden doğumu
Günü doğuran o ilk sesle.....

Hepimiz uykudayız ,düş bu dünyada
Biz düşten çıktık sustuk.
Hakikat oradaydı dokunmaya korktuk...

Düş burada bu ilkel yaşamda
Beni eski dünyaya çağıran Tanrı'nın Sesini duydum
Hiçbirşey yokken ,önce düşler vardı....

O benim yolum oldu ....Çölden geçerken....


O eski kitapta herşey
Dinle!!!Hisset!!! Varet!!!
Uykunun prensi .... Sen uyurken herşey uçar
Uçan herşey düşüm olur ,bana değer bilmezsin....

Bak bir oğlan uyuyor suda sessiz....
Onu suda taşıyanlar var...Ve bizi selamlayanlar...
Dört fil taşımıyorsa da dünyayı ;dört köşesinden tutanlar var....

Ve dönüş ,baş döndürücü beyaz dönüş ....
Ateşten kuşları vardı bakışlarının
Bir nehre uğurladık henüz doğmamış çocukları....

Bir antlaşma düşlerle
İnsanoğlu alıp başını gerçeğe mi gitsin ,düşlere mi...??
Ve bir kadın tüm çırpınışlarını döküyor sayfalara sayfalara....
Gerçeği ararken bulduğu düşlere....

Bir gün bir rüya gördük sözetmesi zor
Öncesinde hiçbirşey yoktu....
Bir kuşla savaştık boşlukta
Ve biz o kuşu sevdik demek için
Geç değil uykudayız geç değil...
O zeytin diker ,ben ipek dokurum....

Artık boşluğu kanatmayın....

Tüm yaşlılar bilirler acıları...
Tüm vahşi hayvanlar ve çocuklar da...
Sadece cezbe sarhoşluğu bilmez alınmıştır acılar ve kilitlenmiştir içeriye

Herşey hatırladığım gibi aynı
Sessizlik ,acılar,düşler ve çiçekler....
Yakarışlar aynı hatırlasana....
Sessizlik cevabı söyler daima....


..............................................................
...........................................................
........................................................
...........................................................
..........................................................
.........................................................
.........................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....