31 Mart 2009 Salı

DREAM


Sana;
Maskeli rüya diyarının belleğinden okuyorsunuz şu an .Tek bir ilmek atılarak sonsuz düğümler oluşturan bir yer burası . İçiçe renklerin geçtiği herbir noktanın kendi anlamını bildiği bir yer . Rüya diyorum canım, aslolanın görünen tüm acayipliklerin yeri uykuda kaçılan yerlerden ....Bir sürü ayın bir sürü güneşin olduğu bir yer görüyorum önce,taşları üstüste koyup bir kemeri oluşturabildiğin sonra da düşünüp taşların yerini değiştirdiğinde yenisini kurabildiğin ama bu kurulan yeninin kurulacak şeyin kendi olduğunu bildiği bir yer....Her değişiminin patlamalar şeklinde yayılan sessiz dalgaları ve hiç sesin bulunmadığı bir yer ama herşeyin anlamları konuşuyor içinden ....


Yeryüzü kentlerini ucuz Çin malları ,fuzuli kadın malzemeleri ,,çorap türünden lüzümsüz pazar malları basmış meğer burası bir sonsuzluk pazılı taa ki, doğru resmi kurana dek diyor içimden bir ses .Merdivenlerin inişlerinin çıkışlara çıktığı ,çıkışlarının da inişlere vardığı rengarenk bir diyar...Bir anahtarcı yok ya da kaybolmuş bir yer kalmadığını söyleyen bir düşle konuşmak düşün içinde...Yeryüzünde görünüşe dönüşen herşeyin bu oyun ülkesinde var olduğunu bilmek . Bir sonsuzluk hazinesini bulmak türünden bir sevinç kaplıyordu heryeri...



__ Sen bir rüyasın ondan kanatsızsın ,

diyen bir sandalcı beni karşı kıyıya çeken ...

__ Senin rüyansa gerçek ondan kanatları var bir rüya yeryüzünde ancak kanatlaarıyla uçar ;diyerek devam eden bir konuşma...

___Sen rüyanın rüyan senin gerçeğin tut şu kırmızı ipi diyen sandalcının yakalattığı kırmızı ip elimde .

Bir sürü ipler var çoğu siyah ve beyaz bazıları renkli .Kırmızı ipimi çekiyorum yukarıdan,bu arada birkaç bulut geçiyor bembeyaz üzerimden kırmızı ipimin korktuğunu anlıyorum ve içinden biliyor ki o;bu ipler daha fazlasını taşımayacak sessiz ve ağır çekmeye devam ediyorum ipi. Yoksa bir düşü tanır mıyız kan rengi olmasa ipimizi dünyada diyor ip bana ve kırmızı ipim vermek istiyor kendini hissederek konuşuyoruz tabii sessizce ve tekrar sandalcının sesini duyuyorum yine....

___Sen onun rüyasının gerçeğisin ,O senin gerçekleşen rüyan ....

Sonra öylece yattım gözlerim açık bir rüyaya......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....