31 Mart 2009 Salı

KAYBOLUŞ


İçimden hangi taşı kaldırsam ,altından çıkan KAYBOLUŞ........


SAVRULDUK!bir yerlere....


''insanların yüzlerine vurulacak sözler

ne benim kadar açık

ne benim kadar günahkar.....''


DÖNDÜK! bir yerlere......


Geçmiş ,şimdi, yarınlar

birbirinin içinde

''Serseriler gibi gittiler ,gelmediler''


Önemi yok yılları beklerdim sokak lambasıyla ve önemi yok;


''yaşı belirsiz

gözleri renksiz

boyları tutarsız insanların

bir gelip bir geçişi yanımdan''


Kayboluşşşş.............



Sen durgun ,batık bir öfkeydin kayboluşun ortasından


Ben hiç böyle kaybolmadımm.......



Her sabah akşamın kavgası beynimde ,,, içim denizzz içim yok



Hey !!! Size söylüyorum korkakça

Hakikati bir kabahat gibi saklayan sizlere.


Suçluyuz! Suçlusunuz!


Biz onunla İstanbul gibi kaybolduk ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....