31 Mart 2009 Salı

MIRROR




'' Şatonun oniki ayak yüksekliğinde bir Venedik aynası ile süslü olan salonuna gitmeye karar verdim.Soğukkanlılığımı korumak için yanıma İdris'ten bir cilt aldım.İçinde dünyanın yaradılışı ile ilgili şiirler vardı.Aynadan çok uzağa oturarak yüksek sesle okumaya koyuldum.Sonra durup sesimi yükselterek Thamim'lere bu harikalara tanık olup olmadıklarını sorma cesaretini gösterdim.O zaman Venedik camı duvardan ayrılarak önüme geldi.İçinde ikizlerin memnun bir hava içinde bana gülümsediklerini ve gerçekte de dünyanın varoluşuna tanık olduklarınıve herşeyin İdris'in dediği gibi olduğunu bana göstermek amacıyla başlarını eğdiklerini gördüm''

Jan Potocki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....