7 Nisan 2009 Salı

YASAK MEYVE DİYARINDAN BİR MEKTUP

Nereye?Sana diye başlayabilir bir mektup bilirsin.Sen içimdeki diye devam edebilir.Onca zamana karşı orada mısın?Sen oradasın, ben buradayım hala ,herzaman bilmeden bizi birbirimize bağlayan o,kör ip adlı zaman da burada.Sen pusular kur yine , anlarımı çal ,özgürlüğün güvenine sığın ....Yalnız olmazsın bu kez....Çünkü ben yükünü taşıdım şu zamanın .Bin yük demek kendin demek.... Kendimin rüzgarlarıyla çarpışmanın aynasıydın sen . Ve sen orda mısın hala kör aynam ? Bir ıssız soru geliyor aklıma soruyorum oradan görünüyor muyum???Senin şimşeklerin varsa da benim de dalgalarım vardı ve bir kör ada içimde yalnızlık.Neydi? Neydi farkı? Bir kör zaman bir kör aynada bir kör yalnızlık.....
Ve aklıma geldi soruyorum oradan görünüyor muyum aynam ???Oradan görünüyor muyum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....