26 Mayıs 2009 Salı

ADIM GECE


kuzguni siyah bir yaban gülü

hiç sözü edilmemiş

adım gece

bir kış uykusunda masalım

rüya dedigin bir tutam siyah demet


korkusuz okunan bir kitabın içinde

adım gece...

Ya mor gibi davranır beyaz tavşanlar ya da kırmızı

sultanıyım siyahın

kör noktanın, beyazın...


yollarında üç top....

üç rüya ,üç gerçek

çevrilir çevrilir toplar yeniden

hep düşenin elinde kalır adım....


Yagmuruyum duanın sicimiyim ıslagın

Uykuda sayıklanan ....

bir sırrı saklamak da degil yaşamakta adım

uykusuzluk bir rüyada

uzun zamandır uykusuzum

seslerden uzak bir yerde

belki uyurum bir gün ben de....


yuvarlagın ortasından geçtim

işitilmedi adım .....

siyahi bir gülün içinde kaldı uykularım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder







Kendi masalını kendine anlatmayan hayatı anlatmasa da olur ...Tek kitabımız odur ....